Moto CDI Elektronika
https://www.motocdi.com/

KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.
https://www.motocdi.com/ktm-lc4-620-1996-po-swapie-na-640-brak-iskry-t99.html
Strona 1 z 1

Autor:  kilo86 [ niedziela, 8 kwi 2012, 09:45 ]
Tytuł:  KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.

Cross
Witam tak jak w temacie włożyłem silnik 640 ( silnik czarny, rozrusznik, zapłon kokusan), oczywiscie kupiłem moduł do tego zapłonu bo wcześńiej był sem i tu pojawia się problem:
Brak iskry.
Sprawdzałem cewke wysokiego napięcia na innym moto więc sprawna, Stator podaje napięcie przy kopaniu ok 10V( mierzone zwykłym miernikiem więc mało wiarygodne chyba) oporność ok 0,8 ohm podobnie jak w serwisówce, impulsator daje napięcie ok 0,2V( też pomiar robiony zwykłym miernikiem) a oporność około 90 ohm więc też pokrywa sie z serwisówką...
Moduł ma osiem kabli:
-dwa zasilanie ze statora
-dwa impulsator
-cewka wys napięcia
-masa
-gaszenie
- i zostaje jeden przewód czarno biały ze schematu wygląda jakby był podłączony do masy aku.
Jednak podłączam i nic sie nie dzieje zero iskry. Koles od którego kupiłem klnie sie ze moduł jest sprawny bo moto chodziło do końca. Czy moduł może sie uszkodzić od leżenia na pułce?
Czy do modułu ma być jeszcze coś podłączone pod ten kabel czarno biały i dlatego niema iskry..?
Do modułu podpina się jakieś napięcie stałe z aku?

Autor:  admin [ niedziela, 8 kwi 2012, 10:55 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.

kilo86 napisał(a):
Czy moduł może sie uszkodzić od leżenia na pułce?

nie od leżenia nie
prawdopodobnie wolne przewody podłączone muszą być po stacyjce dodatkowa masa albo plus..?...ale do tego musisz schemat mieć (najlepiej zamieść w galerii ).. rocznik ??

Autor:  kilo86 [ niedziela, 8 kwi 2012, 11:06 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.

Ktoś mi pisał na innym forum że do wolnego kabla pomarańczowego( ja myślałem ze sluży on do gaszenia) trzeba podłączyć + z aku po stacyjce a czarno bialy może być do gaszenia... Zamieszcze schemat za chwile tylko znajdę :)

--Dodano niedziela, 8 kwi 2012, 14:17 --

Oto szchemat inst elektr. do lc4 640 po 2000roku.

--Dodano niedziela, 8 kwi 2012, 15:37 --

Rocznik silnika 640 to 2001, no i co myslicie? Po schemacie widać ze pomarańczowy idzie do wyłącznika zapłonu na kierownicy jednak niema jego schematu logicznego więc nie wiadomo czy masa czy plus... Natomiast czarno bialy idzie do przekażnika rozrusznika (chyba podłączony jest też do masy)...

Autor:  admin [ niedziela, 8 kwi 2012, 17:55 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.

sprawdź raz jeszcze połączenia czy nie ma prostego błędu połączeń
zapłon prosty z tym ,że jest to CDI z przetwornicą czyli wewnątrz CDI znajduje się układ wytwarzający wysokie napięcie natomiast stator to prądnica 3 fazowa oraz czujnik położenia wału


Pomarańczowy-- podaje plus po stacyjce
Czarno -biały -- automatyka czyli możliwe gaszenie ( chociaż jeśli nie podasz plus na pomarańczowy też zgaśnie :) )

zamieść jeszcze stronę z opisem magicznych skrzyneczek oznaczonych cyferkami na schemacie

Autor:  kilo86 [ poniedziałek, 9 kwi 2012, 09:14 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.

Oto objaśnienie czarnych skrzynek :) Wg shematów działania wyłącznika przy kierownicy i stacyjki to chyba faktycznie na pomarańczowy ma iść plus tylko niewiem czy się nie myle więc sprawdz mnie prosze krokodylu zebym czegoś nie spalił :D Dzwoniłem do jednego użytkownika lc4 640 i mówi ze ono pali na kopa bez aku(widocznie regulator wytwarza napięcie stale i podaje na moduł, chyba ze sie myle...).

Autor:  Sebek [ poniedziałek, 9 kwi 2012, 09:18 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.

Witam , są jasne zasady , bez foto temat wyląduje w koszu

Autor:  kilo86 [ poniedziałek, 9 kwi 2012, 12:13 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.

Zdjęcia modułu i połączeń w galerii. Pozdrawiam.





--Dodano poniedziałek, 9 kwi 2012, 17:04 --

Problem rozwiązany, faktycznie pod pomarańczowy przewod podlaczyłem plus z aku i iskra jest:) Dziekuje krokodylowi za pomoc i wszystkim którzy zalożyli to forum... Pozdrawiam!

Autor:  krokodyl [ sobota, 21 kwi 2012, 08:42 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 620 1996 po swapie na 640 brak iskry.

Przecież ja tutaj nie pisałem :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/