Witam ,prośba o dobranie modułu cdi ewntualnie cefkomodułu i o konkretne wypowiedzi osób na temat zapłonu ktory opisze poniżej,w sieci ogólnie jest mało informacji na temat tego zapłonu. A wiec tak,problem brak iskry,skuter chinski 'Superbike R50 Powerband'50cc 2T ,rok produkcj 2009 ,kod silnika H1E41QMB.Skuter posiada stator 4 cewkowy z ktorego wychodza 3 przewody,dwa na kostce,żółty i żółto biały ktore sa odpowiedzialne za swiatła i ładowanie i jeden czarno czerwony odpowiedzialny za ładowanie cdi. Brak impulsatora.Na czarno czerwonym napiecie przy kopaniu około 55v AC,rezystancja 185 omów. Orginalny moduł cdi posiadał 4 przewody,czarno czerwony zasilanie z statora i gaszenie po stacyjce,biało niebieski wyjscie na cewke wn,czerwono biały wejscie masy z akumulatora i niebieski wejscie czujnika blokady obrotów na dzwonie sprzegła. Moduł nie działa brak zasilania na cewke wn. Cewka wn rezystancja 470 koma i 0.4 oma. Dwa moduły zakupione i nadal brak iskry,mechanicy i sklepy rozkładają ręce w doborze modułu ,jak tak dalej pójdzie, to wartość modułów przekroczy wartośc skutera,dlatego prosze szanownych formułowiczów o pomoc w doborze cdi,moze byc odblokowany,powtarzam że zapłon nie posiada impulsatora ,jak również napiecie i rezystancja statora nie wiem czy sa poprawne. Moduł cdi ktory zakupiłem, to tgb 5 pinowy nie działa i 4 przewodowy ale do impulsatora i tez nie działa.Poniżej zdiecia calego zapłonu i modulu ktory kupiłem.
--Dodano sobota, 18 lip 2020, 16:15 --
Czy nikt naprawde nie jest w stanie pomóc w doborze modułu lub cefkomodułu?
|