Moto CDI Elektronika
https://www.motocdi.com/

System gaźnika elektronicznego Dell'Orto ECS
https://www.motocdi.com/system-gaznika-elektronicznego-dell-orto-ecs-t670.html
Strona 1 z 1

Autor:  BKK [ piątek, 17 sie 2018, 20:19 ]
Tytuł:  System gaźnika elektronicznego Dell'Orto ECS

Ktoś, coś na temat tego ustrojstwa? Schemat, diagnostyka, zasada działania? Bo nowe normy to przewidują ju od jakiegoś czasu i powoli te sprzęty zaczynają się psuć.
Mam w tej chwili takiego "pacjenta". Po odpaleniu chwilę chodzi normalnie, po czym zaczyna przerywać i nie wchodzi więcej, niż na 3 tysiące obrotów. Kontrolka układu miga sześć razy, przerwa, sześć razy...
Jaką rolę spełnia "moduł zapłonowy" w tym systemie? Bo po jego całkowitym odłączeniu silnik pracuje nadal. Moduł, a przynajmniej element tak wyglądający ma jedną wtyczkę z czterema pinami.

Autor:  krokodyl [ wtorek, 2 paź 2018, 19:46 ]
Tytuł:  Re: System gaźnika elektronicznego Dell'Orto ECS

Opisz Błążej w wolnym czasie podstawowe wnioski do jakich doszedłeś ... bo temat zdaje się rozwiązany przez Ciebie

Autor:  Motodoktor [ czwartek, 14 mar 2019, 22:26 ]
Tytuł:  Re: System gaźnika elektronicznego Dell'Orto ECS

Witam,jako że chyba jedyny mam Texę TXB Evolution to wam koledzy wytłumaczę, a dealerów tych sprzętów chińskich zawstydzę bo sami nie wiedzą co tak naprawdę na dobrą sprawę sprzedają, i dodam że ich serwisy też nie wiedzą :lol: . Otóż moduł działa w określonej sekwencji i jeżeli ktoś się kiedyś zetknął z włoskimi ECS to kody błędów są sygnalizowane bardzo podobnie, tu są trochę okrojone i nie w każdym modelu sygnalizuje odpięcie urządzenia rozruchowego.Jeżeli chodzi o błąd nr 6, czyli kod błyskowy miga 6 razy to jest to błąd 139 czyli przekroczony licznik obrotów silnika,i wszystko jest cacy do momentu gdy nie przesadzimy z odkręceniem manetki . I teraz jest problem bo Texą tego współczynnika nie zmienimy, jest do tego soft Dellorto i pewnie cholernie drogi.Niby ten moduł ma dwie mapy które można zmieniać w czasie rzrczywistym...ale jak.... Tego nie wiedzą najstarsi górale.W Texsie jest możliwa adaptacji przepustnicy po wykonanej regulacji wolnych obrotów i kasowanie błędów.Mieszanka jest regulowana manualnie,zaworki elektroniczne zastępują mechaniczne aircuty by przy hamowaniu silnikiem czyli odpuszczonej manetce nie zostało zasysane paliwo co ma zmniejszyć emisję spalin....bla bla bla.Proponuję wymianę takiego modułu gdyż musiał zostać zadany zły próg przez programującego.Pozdrawiam. Jak coś to 783051939.A zapomniałem dodać że kostka/ moduł z czterema pinami to dodatkowa ekologia żeby na hamowni się zgadzało co ma być na papierze.Prawidłowy moduł ma 16 pinów.

Autor:  Sebek [ poniedziałek, 22 kwi 2019, 10:12 ]
Tytuł:  Re: System gaźnika elektronicznego Dell'Orto ECS

Tak na szybko , pod nr 139 kryje się dopisek :
Speed sensor in short circuit or open circuit , czyli w obwodzie czujnika prędkości jest przerwa albo zwarcie .Pozdrawiam

Autor:  Motodoktor [ czwartek, 25 kwi 2019, 22:36 ]
Tytuł:  Re: System gaźnika elektronicznego Dell'Orto ECS

Tak owszem,trzeba zwrócić uwagę na impulsator w pokrywie paska napędowego lub na stan instalacji która prowadzi od tego impulsatora do jego modułu który jest powiązany z modułem Dellorto.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/