Moto CDI Elektronika
https://www.motocdi.com/

Jak to jest naprawde z tym wyprzedzeniem zapłonu 2T ?
https://www.motocdi.com/jak-to-jest-naprawde-z-tym-wyprzedzeniem-zaplonu-2t-t431.html
Strona 1 z 1

Autor:  rydzyk673 [ niedziela, 9 mar 2014, 22:52 ]
Tytuł:  Jak to jest naprawde z tym wyprzedzeniem zapłonu 2T ?

Witam.

zastanawiam sie czy nastepujace modele zapłonów w 2T posiadaja wbudowaną regulacje kątu zapłonu zaleznie od obrotów czy tez nie ?

1. zapłon piły łancuchowej, kosiarki do trawy.
Obrazek
2. zapłon z chinskiego skutera 2T (stator + zewnetrzny impulsator+ modół + cewka WN)
Obrazek
3. zapłon magnetyczny stosowany np w skuterze suzuki adress (cewka ładowania i wyzwalania w jednym + cewkomodół)
Obrazek
4. zapłon silnika AM6 (podobno ma mapy zapłonu wiec sprawa jasna....chyba
Obrazek

co o tym myslicie ? ;)

--Dodano niedziela, 16 mar 2014, 15:50 --

nikt nie umie odpowiedziec ? ...... Krokodyl ani Dawid ?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/