Moto CDI Elektronika https://www.motocdi.com/ |
|
Husaberg fe501 problem z zapłonem POMOCY https://www.motocdi.com/husaberg-fe501-problem-z-zaplonem-pomocy-t401-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | zielny2 [ poniedziałek, 10 lut 2014, 14:57 ] |
Tytuł: | Re: Husaberg fe501 problem z zapłonem POMOCY |
witam z robiłem pomiar na ciepło i tak przewód czerwony-czarny powinno byc 3kohm a jest 1,90 , zielony czarny powinno byc 168ohm a jest 190 co to oznacza czy to prawidłowe wartosci? |
Autor: | Dawid [ poniedziałek, 10 lut 2014, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Husaberg fe501 problem z zapłonem POMOCY |
Masz stator od 2t, pomiędzy zielonym a czarnym powinno byc 23ohmy , tak jest w org statorze, a w statorach od 2t jest 160ohm... |
Autor: | zielny2 [ poniedziałek, 10 lut 2014, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Husaberg fe501 problem z zapłonem POMOCY |
bardzo dziękuje ci za ekspresową odpowiedź mam nadzieje że to będzie przyczyna moich zmartwień --Dodano poniedziałek, 10 lut 2014, 21:18 -- czyli jedyne co mi zostaje to szukać statora? nie ma możliwości przerobienia mojego statora? --Dodano wtorek, 25 lut 2014, 02:23 -- Witam postanowiłem podzielić się z wami tym co mnie spotkało może komuś kiedyś przyda się tak jak i ja szukałem, po zmianie statora okazało się że niestety bez zmian odpaliłem moto troche chodził i nagle buch silnik zgasł niestety okazało się że zatarło się łożysko na korbowodzie, tłok uderzył w zawory krzywiąc dwa, i co zastałem w środku : jeden z zaworów wypalony, oraz źle dobrany tłok jest selekcja b a powinna być C czyli kolejny domorosły czarodziej naprawiał maszynę zanim ją kupiłem. Tak więc myślę że brak wysokich obrotów oraz strzelanie w tłumik było spowodowane jedną z w/w wad (moim zdaniem dziura która była w zaworze) jak już zreanimuje moto napisze czy jest ok |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |