Moto CDI Elektronika
https://www.motocdi.com/

KTM lc4 400 zagadka
https://www.motocdi.com/ktm-lc4-400-zagadka-t365.html
Strona 1 z 1

Autor:  Koper [ sobota, 31 sie 2013, 10:00 ]
Tytuł:  KTM lc4 400 zagadka

Marka :KTM
Model :lc 4 400
Rocznik :1994
Typ : /Hard Enduro/
Opis problemu:Moto odpala bardzo ładnie, na ciepło, na zimno bez żadnych problemów. Silnik bez obciążenia wkręca się na obroty bardzo ładnie, natomiast pod obciążeniem jedzie jak traktor, obroty rosną ale bardzo wolno, jakby miał 15KM, prędkość max osiąga. Gaźnik Dellorto 38, wyczyszczony, ustawiony, zawory ustawione, wiec moto powinno jechać jak KTM a nie jak Ursus.:( Nie ma żadnych strzałów w gaźnik itp. problemem jest jeszcze to, że przy wysokich obrotach żarówki są natychmiast palone.. podczas pomiarów lampa pokazał kąt 60stopni. POMOCY!!

Autor:  Dawid [ sobota, 31 sie 2013, 10:19 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 400 zagadka

Czyli na pewno wiemy że regulator napięcia masz zepsuty. Co do modułu to Krokodyl jest znawcą KTM to pewnie on wie o co chodzi :D

Autor:  Koper [ sobota, 31 sie 2013, 12:11 ]
Tytuł:  Re: KTM lc4 400 zagadka

W przyszłym tygodniu wrzucę zdjęcia i pomiary;)

--Dodano sobota, 28 wrz 2013, 12:25 --

po długich korespondencjach z Krokodylem odświeżam temat;) wyniki pomiarów statora: zielony-czarny 23Om, 1V podczas kopania starterem, czerwony- czarny 1,65kOm, 40-45V podczas kopania starterem czyli ok? cewkomoduł podmieniany od sprawnego lc4- bez zmian, stator podmieniany od lc4 620-bez zmian. Moto dalej jedzie jak traktor a bez obciążenia również ma problem osiągnąć max obroty ale wkręca się agresywnie. Zastanawia mnie 1V na impulsatorze, czy to nie za mało żeby zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu? Kolejną sprawą jest pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu, w tym przypadku 34st cały czas, jest to aż niemożliwe.. Gaźnik był przekładany od innego i tez nie było rewelacji... nadal jestem w czarnej dup...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/