Moto CDI Elektronika
https://www.motocdi.com/

KTM z silnikiem lc4- brak iskry
https://www.motocdi.com/ktm-z-silnikiem-lc4-brak-iskry-t319.html
Strona 1 z 1

Autor:  Remcio [ poniedziałek, 17 cze 2013, 11:45 ]
Tytuł:  KTM z silnikiem lc4- brak iskry

Marka : KTM
Model : Nie znam silnik lc4
Rocznik : 1993
Typ : Cross
Opis problemu:
Witam.
Mój problem polega na tym, że po 1,5 rocznym postoju motorek normalnie zapalił jak gdyby nigdy nic przy czy powodem postoju był brak iskry. Po zgaszeniu brak możliwości ponownego rozruchu- powód: brak iskry. Według tabeli poniżej; opory raczej powinny się zgadzać przy czym u mnie nie zgadzają się opory tj brak przejścia czerwony-czarny czerwony-zielony. Napięcie podczas kopania dochodzi max do 15V~ cewkomoduł został podmieniony. Przypuszczam, że uszkodzony został stator i zastanawiam się czy go naprawiać czy kupić inny używany być może też uszkodzony. Użytkownik Krokodyl zaprojektował generator który zastępuje uzwojenie zasilania CDI i staram się żeby coś takiego mi udostępnił.
P.S. Reszta wartości według tabeli zgadza się w 100%
954955

Autor:  krokodyl [ poniedziałek, 17 cze 2013, 18:42 ]
Tytuł:  Re: KTM z silnikiem lc4- brak iskry

Witam
.. Warunkiem poprawnej pracy generatora jest sprawny regulator napięcia i zamontowanie akumulatorka do filtra powietrza jest tam w deklu miejsce na oryginalnie mały akumulator 1,2 Ah -- może pracować również bez ale odpalanie wymaga już siły -- generator zasilany napięciem stałym 8V -35V i przy starcie elektronika potrzebuje napięcia znacznie ułatwia rozruch wstawienie nawet małej bateryjki 6F22 9V do samego startu -dalej po odpaleniu silnika pracuje już ładowanie i prąd do zasilania generatora pobierany jest z regulatora napięcia

Autor:  Remcio [ poniedziałek, 17 cze 2013, 18:55 ]
Tytuł:  Re: KTM z silnikiem lc4- brak iskry

Tzn tego generatora nie podpinam bezpośrednio na wyjście ze statora tj żółty bądź niebieski kabel i czarny-masa tylko dopiero za regulatorem napięcia który nawet nie wiem czy jest w tym motorze (światła wcześniej nie były podpięte)

Autor:  krokodyl [ poniedziałek, 17 cze 2013, 19:00 ]
Tytuł:  Re: KTM z silnikiem lc4- brak iskry

zasilany jest z napięciem stałym większym jak 8V maksymalnie 35V --- można zrobić prostownik i mały regulator napięcia w jednej obudowie razem z generatorem całość --- jednak to trwa lepiej znajdź u siebie regulator jest przykręcony do filtra powietrza

Autor:  Remcio [ poniedziałek, 17 cze 2013, 19:10 ]
Tytuł:  Re: KTM z silnikiem lc4- brak iskry

Jest on zdemontowany leży sobie jednak na stole ponieważ moto jest w rozsypce i będę składał go od nowa :) A samo kopanie nie wystarczy? Ile napięcia wytwarza uzwojenie wtórne podczas kopania?

Autor:  krokodyl [ poniedziałek, 17 cze 2013, 19:21 ]
Tytuł:  Re: KTM z silnikiem lc4- brak iskry

odpalałem to na kopkę ale zależy też od tego kto kopie ... i sensu nie ma walczyć lepiej stary mini aku nawet od starego laptpa -- coś co odda 0,3 A minimalny prąd i minimum 8V

Autor:  Remcio [ poniedziałek, 17 cze 2013, 19:24 ]
Tytuł:  Re: KTM z silnikiem lc4- brak iskry

Skoro tak to jak będzie za ciężko odpalać to się skuszę na dodanie akusa. Aby w końcu ta iskra się pojawiła bo to najważniejsze.

--Dodano wtorek, 18 cze 2013, 11:03 --

Dowiedziałem się mniej-więcej jaki to model. Podobno 350 six days. tak jest na owiewkach.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/