Moto CDI Elektronika
https://www.motocdi.com/

Moje przygody z zapłonem w KLX 250e - ROZWIĄZANY :)
https://www.motocdi.com/moje-przygody-z-zaplonem-w-klx-250e-rozwiazany-t222.html
Strona 1 z 1

Autor:  suszi [ sobota, 17 lis 2012, 20:32 ]
Tytuł:  Moje przygody z zapłonem w KLX 250e - ROZWIĄZANY :)

Marka : Kawasaki
Model : KLX 250E
Rocznik : 1995
Typ : Cross
Opis problemu: Iskra występuje dokładnie jeden raz


Moduł posiada 3 kabelki wyłączające zapłon (!!!)
1. ENGINE STOP - czerwony guziczek na kierownicy
2. stopka boczna i połączone z tym czujniki luzu i sprzęgła
3. stacyjka - szary kabel, przekręcenie w pozycję off (zwarcie do masy) zatrzymuje silnik, przekręcenie w pozycję ON, rozwarcie od masy

posiadam nieoryginalną stacyjkę
po podłączeniu wszystkiego "na krótko", beż zbędnych czujników, iskra była dokładnie raz, następnie przetwornica się wyłączała (rozgrzebałem moduł od strony płytki, zmierzone 150v)
jak się okazuje, oryginalnie stacyjka posiada wbudowany opornik 100omów, który w pozycji off jest zwierany do masy, w manualu i na schemacie tego nie ma!

wystarczy zewrzeć szary kabelek taki opornikiem do masy :]

A rozwiązanie znalazłem dziś po angielsku....
http://www.thumpertalk.com/topic/494550-klx-250-97-spark-problem-solved/

Autor:  krokodyl [ niedziela, 18 lis 2012, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Moje przygody z zapłonem w KLX 250e - ROZWIĄZANY :)

Bardzo dobry pomocny temat !
Zachęcam do zamieszczania tego typu gotowych rozwiązań na forum ,,, Tego typu tematy są wysoko premiowane !

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/