Moto CDI Elektronika https://www.motocdi.com/ |
|
brak iskry ktm lc4 620 1997r. https://www.motocdi.com/brak-iskry-ktm-lc4-620-1997r-t195.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gru35 [ wtorek, 18 wrz 2012, 18:44 ] |
Tytuł: | brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
ktm : lc4 : 1997 : egs : brak iskry.Witam! Posiadam KTM-a lc4 620 1997r.I mam z nim taki problem,w zeszym sezonie moto nagle stracił iskre(padł cewko moduł)kupiłem nowy i wszystko ok aż do niedawna bo posypały sie magnesy na magnecie,no trudno kupiłem nowiutkie magneto i polatałem może ze 2 tygodnie i znów to samo "brak iskry" już niemam sił niewiem czy to znowu cewko moduł czy co?Prosze o pomoc,jakąs rade.Co to może być ,jak to usprawnić zeby to sie tak nie sypało ciągle. Zgóry dziękuje i Pozdrawiam!a j jeszcze czytalem o generatorze napiecia miedzy tm 14-05 a uszkodzonym statorze,czy to juz mozna kupic????: |
Autor: | Dawid [ wtorek, 18 wrz 2012, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
Zdjęcia prosimy do galerii wgrywanie-zdjec-i-dodawanie-ich-do-postu-t23.html Moduł stator i co tam jeszcze kolega może |
Autor: | gru35 [ wtorek, 18 wrz 2012, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
ok zdjecia dopiero wysle na weekend bo delegacja. ale jezeli padl stator co mozna zrobic zeby uniknac w przyszlosci tak czestych awarii ? zmienic zaplon na kokusan??? czy jakies inne rozwiazania sa? --Dodano wtorek, 18 wrz 2012, 20:46 -- bo jezeli padl stator a w cewko module padla dioda i nowy znów sie sypnie to ja już niewiem co mam robic? |
Autor: | Dawid [ wtorek, 18 wrz 2012, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
Jeżeli obwód świateł jest sprawny to można zastosować generator. ktm-lc4-620-94-r-padl-stator-zasilanie-modulu-t144.html tutaj problem był identyczny . |
Autor: | pielach [ niedziela, 23 wrz 2012, 07:36 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
Witam mi padło uzwojenie statora odpowiedzialne za ładowanie cewkomodułu. Krokodyl zrobił mi komplecik zasilany z uzwojenia świateł i działa ( coprawda do delikatnych poprawek ) i z tego co pisze robi już tekie samo ale cyfrowe i czekam na testy. Naprwdę warto to wymienić . Pisz do Krokodyla. |
Autor: | rysiek24 [ piątek, 19 lip 2013, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
co znaczy do deliaktnych poprawek ? bo mam ta sama opcje - padlo uzwojenie ladujace cewkomodul i teraz albo szukac uzywki stator , albo wladowac genertor , mam sprawny regulator i swiatla , oraz wtyczki do aku na airboxie. jaka cena za takie cudo i jak sie sprawdza ? |
Autor: | Dawid [ piątek, 19 lip 2013, 18:58 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
sem-amal-14-05-przetwornica-i-cdi-9v1-t332.html Od tamtego czasu zmieniła się budowa układu znacznie |
Autor: | rysiek24 [ poniedziałek, 22 lip 2013, 17:13 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
a mial ktos doczynienia z zamiennikiem SEM , moge miec nowy za 400 zl , pytanie czy to jest cos warte ? |
Autor: | Dawid [ poniedziałek, 22 lip 2013, 17:30 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
Jak zamiennik SEM? Mówisz o fabrycznie nowym z lat produkcji , czy czymś innym? |
Autor: | rysiek24 [ poniedziałek, 22 lip 2013, 17:49 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
raczej nowy, tzw OEM |
Autor: | Dawid [ poniedziałek, 22 lip 2013, 17:55 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
wstawiasz generator wiadomo zapala dużo łatwiej -- lekki ruch kopniakiem i pali -- trzeba lekko przekręcić dekiel ze statorem aby doregulować -- każdy stator czy magneto jest inny po tylu latach pracy i generalnie jeśli wstawiamy coś nowego to już indywidualnie należy dopasowywać do motocykla to już nie są nowe sprzęty stopień zużycia jest znaczny -jeśli ktoś chce to na zewnątrz obudowy można wyprowadzić elementy do regulacji ale .... z doświadczenia wiem ,ze ludzie zmieniają nastawy codziennie i najczęściej urywają elementy ... jest dodatkowa robota -Generalnie przewijanie cewek nie jest opłacalne w porównaniu z generatorem jest wielokrotnie droższe -- natomiast generator jest na wtyczce coś nie będzie działało dostajesz nowy wpinasz w ciągu 5 sekund i jazda dalej --zrób to samo z przewijaniem ... za jakiś czas będzie uruchomione w pełni cyfrowe CDI do KTM LC4 można będzie bawić się w bezpieczne zmiany parametrów wgrywanie nowych map i motocykl zyska więcej mocy plus równiejsza praca lepsze oddawanie mocy .... Kiedy nie wiemy ... obecnie brak czasu na testy chociaż CDI już jest gotowe (możliwe ,że dopiero w przyszłym roku będzie czas na testy) jest już nowsza wersja generatora 9v2 z testerem i generatorem wewnętrznym jutro będzie opisana |
Autor: | rysiek24 [ środa, 4 wrz 2013, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
temat wstepne ogarniety , kupilem zamiennik angielski - moto pali , ale nie jezdzilem jeszcze , stary stator umarl na amen. Zastanawia mnie jedno , wymienilem tez cewkomodul Tm14-05 , bo stary mial bardzo duze opornosci rzędu kikuset Megaohm , ale moto palilo na nim i nowym statorze ,co padlo pierwsze , stator ? czy cewkomodul ? |
Autor: | Dawid [ czwartek, 5 wrz 2013, 11:14 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
Pewnie padła dioda w module i załatwiła Ci stator , a że nowy stator też ma tę diodę to chodzi. Stary stator jeśli mu działa cewka od ładowania świateł i impulsator możesz wystawić w dziale sprzedam, komuś się przyda jak np będzie montował 9v3 a będzie miał swój uszkodzony lub nie będzie posiadał Zamieść fotki tego zamiennika jak możesz , jakąś gwarancje dostałeś? |
Autor: | rysiek24 [ środa, 23 paź 2013, 22:10 ] |
Tytuł: | Re: brak iskry ktm lc4 620 1997r. |
no wiec niestety wracam w temat szybciej niz sie spodziewalem....nowy stator przejechal ok 500 km stator zamiennik prawdopodobnie padl...napiecie ladowania cdi ok 25V , iskra jest, ale slaba niebieska . Moto od jakiegos czasu zle palilo na zimno , strzelalo salwami z wydechu , mialo nierowne obroty . Sadzilem ze cos z ganzikiem lub zaworami - gaznik i zawory sprawdzilem , moto po regulacji chwilke pochodzilo , walilo ogniem w tlumik i dusilo sie po szybkim otwarciu przepustnicy od 0 do max , obecnie nie da sie go juz odpalic...opory sa w normie , zamiast 1777 i 1754 mam ok 1300 , reszta sie zgadza. Gwarancji nie ma , co prawda producent niby daje 12 mc gwarancji , ale to tylko taka sciema , stator kupilem u okla - motocykle i tu juz gwarancji nie mialem.... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |