Moto CDI Elektronika https://www.motocdi.com/ |
|
problem z zaplonem selettra 3356e https://www.motocdi.com/problem-z-zaplonem-selettra-3356e-t175.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kiffe [ sobota, 28 lip 2012, 19:13 ] |
Tytuł: | problem z zaplonem selettra 3356e |
witam, mam problem z zaplonem selettra 3356e. kupilem go od goscia ktory powiedzal iz pochodzi on z Jawy zuzlowej. zamontowlem go do cz 125/511 i bardzo ladnie wszytsko pasuje. musialem tylko nacicac rowek na magnesie w innym miejscu bo nie zgadzaly sie znaki jak ustawialem tlok w GMP. po nacieciu rowku znaki idealnie spasowaly sie. iskra niby jest ale nie mozna odpalic motocykla (zostal zrobioy szlif etc). pytanie czy tez zaplon moze pracowac po lwej i prawej stronie silnika? u mnie zamontowany jest po lewej stronie. mozecie pomoc? dzieki |
Autor: | Dawid [ sobota, 28 lip 2012, 20:05 ] |
Tytuł: | Re: problem z zaplonem selettra 3356e |
Fotki proszę wkleić całej konstrukcji . |
Autor: | kiffe [ sobota, 28 lip 2012, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: problem z zaplonem selettra 3356e |
moj zaplon wyglada tak jak na zdjeciu. z ta roznica ze mam na kole magnesowym nacieta tylko jedna kreske. mam przypuszczenia ze powina byc po przeciwleglej stronie nacieta druga kreska aby zaplon byl montowany zarowno na lewej stronie jak i prawej. ale moze sie myle. jak ustawic ten zaplon gdy ma pracowac po lewej stronie silnika a kolo kreci sie w przeciwlegla strone niz wskazowki zegara? link do zdjecia z innego forum: http://www.google.pl/imgres?q=selettra+ ... 6,s:0,i:87 --Dodano sobota, 28 lip 2012, 23:49 -- UWAGA. jestem na 90% pewien, ze na moim kole zaznaczona jest jedynie kreska do wersji z montazem po prawej stronie, stad moj klopot. problem polega na tym ze ja mam zaplon po lewej i brak mam kreski na magnesie dla tej wersji montazu. jak w takim razie ustawic ten zaplon? w zalaczeniu wysylam zdjecie wirnika gdzie sa kreski dla lewej i prawej wrsji montazu. |
Autor: | Sigismund [ niedziela, 29 lip 2012, 15:45 ] |
Tytuł: | Re: problem z zaplonem selettra 3356e |
Przydałaby się lampa stroboskopowa, wtedy robisz sobie kreseczkę na nieruchomym elemencie silnika, na karterze dajmy na to, jak nalbliżej magneta, ustawiasz tłok w takiej pozycji w jakiej ma nastąpić zapłon, robisz kreseczkę na magnecie tak, żeby się kreseczki schodziły, podpinasz lampę, ktoś Ci kręci wałem (wiertarka w sam raz) a Ty sobie ustawiasz zapłon, potem świeca w głowicę, trach i ma chodzić, rozgrzejesz, ustawisz niskie obroty i znowu lampa i znowu ustawiasz zapłon i masz gotowy sprzęt;) |
Autor: | kiffe [ niedziela, 29 lip 2012, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: problem z zaplonem selettra 3356e |
dzis przestawilem kolo magnesowe. zrobilem znak naprzeciw tego co jest. ustawilem zaplon i silnik odrazu odpalil. ten zaplon dziala zarowno po lwej jak i prawej stronie silnika, z tymze trzeba ustawic na inne znaki. brak mam wolnych obrotow bo silnik gasnie, ale jak otworze przepustnice to odrazu zapala. jak uporam sie z tym problemem to podlacze pod stroboskop i precyzyjnie ustawie zaplon, niestety ale brak jest jakichkolwiek informacji odnosnie tego zaplonu na polskich forach, ale udalo mi sie rozpracowac ustawianie |
Autor: | krokodyl [ poniedziałek, 30 lip 2012, 19:00 ] |
Tytuł: | Re: problem z zaplonem selettra 3356e |
Witam -to zapłon tuningowy czasami jest oferowany przez kilku importerów --- do sprzętu wyczynowego gdzie ważna jest moc wykorzystanie maksymalnych mocy silnika .. tego typu konstrukcje to przeszłość przy możliwościach obecnej techniki -- czujnik jest wewnątrz czyli średnica koła wewnątrz jakiej obraca się magnes jest mała co uniemożliwia precyzyjne zapanowanie nad punktem zapłonu - zamieść własne foty zapłonu to ważne ! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |