Moto CDI Elektronika https://www.motocdi.com/ |
|
Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R https://www.motocdi.com/brak-iskry-husqvarna-te-lt-610-2001r-t163.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | bajbek420 [ środa, 11 lip 2012, 11:38 ] |
Tytuł: | Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
Husqvarna : Te Lt SM 610 : 2001 : Cross : Brak iskry : historia motocykla : Husqvarna kupiona z włoch poślizgu na lewą stronę , ktoą kupił do polski przewinął cewki ładowania ale nie zauważył popękanych magnesów moto chodziło aż wkońcu magnes się rozłamał i zrobił bajzel przeciął cewkę ładowania cdi i uszkodzil magneto , ja dałem do przewinięcia cekę ładowania cdi kupiłem drugie magneto z całymi magnesami poskładałem do kupy i dalej nie ma iskry jeśli się pojawi to tylko czasem bardzo słaba , pojutrzę dorzucę zdięcia do galerii Witam mam problem z huską brak iskry cewka WN sprawna sprawdzania w innym moto , cewka ładująca CDI przewinięta (lecz nie podoba mi się oporność) , wymieniony iskrownik-czujnik położenia wału , na starym czujniku bardzo słaba iskra lub wcale , i nie wiem co jest czy padł moduł czy cewka zasilająca ma za słabą oporność WARTOŚCI : -cewka ładująca cdi 180,9 Ohm ładowanie 30V -IMPULSATOR VIDEO JAK PRACUJE IMPULSATOR Jeszcze w tym motocyklu jest moduł zapłonkowy Kokusan Denki co o tym sądzicie może jednak moduł padł lub za niskie napięcie cewki ładującej CDI czy mógłby mi ktoś sprawdzić moduł zapłonowy , jeśli uszkodzony naprawić Pozdro dla wszystkich myślę że jakoś opisałem mój problem , obrazowo także dziękuję STATOR |
Autor: | krokodyl [ środa, 11 lip 2012, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
Witam .. Zbyt wiele zmian jednocześnie przeprowadzonych ! Teraz trudniej będzie ustalić co na co miało wpływ -- czujnik wymieniałeś na oryginalny ?? I temat podstawowy czy foty statora posiadasz ?? Husqvarna zmieniała wielokrotnie właściciela i zmiany w układach zapłonowych są bardzo duże !! tak ,ze warto było by ustalić czy on kiedykolwiek jechał na tym zapłonie??? Czy nie jest to przeszczep ?? |
Autor: | bajbek420 [ środa, 11 lip 2012, 13:16 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
stator identyczny jak u kolegi Gany http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-u ... 0,377.html czy mógłby mi ktoś sprawdzić moduł cdi lub naprawić jeśli uszkodzony lewyx11@op.pl |
Autor: | krokodyl [ środa, 11 lip 2012, 15:43 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
Nie naprawia się takich elementów -- owszem jeśli jest doświadczenie rozbiera się fragment obudowy wymienia element jaki ulega uszkodzeniu najczęściej w ciemno i czasami działa ! Oczywiście jeśli ktoś rozebrał wiele CDI ma większe doświadczenie to wskaźnik skuteczności wzrasta ale to partyzantka ostateczność ! Zamieszczaj foty w galerii bo rozpływa nam się forum .. i zrób więcej fotek w stylu szkolnym dydaktycznym tak aby temat był ciekawy dla oka plus inni w przyszłości też skorzystają motocykl SM czyli zależy Ci na mocy bo przy singlu na drodze zawsze jej brakuje --- zrobić nowy mam kilka zrobionych CDI na mikrokontrolerach leżą czekają na testy wgrać program - sportową mapę -- jedynie wymagana współpraca od Ciebie ustalisz wyprzedzenie czujnika względem GMP kątomierz jest do pobrania w dziale Download i przewody podłączysz ... lampa stroboskopowa tez była by przydatna -- i cierpliwość bo często mam inne zajęcia .. |
Autor: | bajbek420 [ środa, 11 lip 2012, 16:15 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
A dałoby radę zrobić lub ustawić inny o tych samych parametrach , spróbuję pomierzyć kąt wyprzedzenia względem GMP zobaczymy co mi wyjdzie pozdro napisz mia jaka cena byłaby za taki moduł od ciebie Przydatne forum |
Autor: | krokodyl [ środa, 11 lip 2012, 16:24 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
jeśli ustalisz punkty początkowe to dało by radę zrobić dosłownie wszystko !! -- proponowałbym CDI DC czyli nie używamy cewki ładującej CDI .. nie wiadomo czy jest dobrze przewinięta unikamy niepotrzebnych łopotów ( CDI posiada 4 przewody zasilane plus masa wejście i wyjście -- nic prostszego ! i dodatkowo unikamy problemów z rozruchem przy zbyt małym napięciu ) |
Autor: | bajbek420 [ środa, 11 lip 2012, 17:32 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
krokodyl napisał(a): jeśli ustalisz punkty początkowe to dało by radę zrobić dosłownie wszystko !! -- proponowałbym CDI DC czyli nie używamy cewki ładującej CDI .. nie wiadomo czy jest dobrze przewinięta unikamy niepotrzebnych łopotów ( CDI posiada 4 przewody zasilane plus masa wejście i wyjście -- nic prostszego ! i dodatkowo unikamy problemów z rozruchem przy zbyt małym napięciu ) już ustaliłem punkty początkowe i końcowe na starym magnecie wrzucam foto z przyczepionym kątomierzem na kole od statora od punktu B do Punktu T(GMP) -39stopni od punktu B do Punktu A -37 stopni |
Autor: | krokodyl [ sobota, 14 lip 2012, 13:37 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
pytanie czy interesowałeś się mapami zapłonu chcesz bardziej sportową czy do spokojnej jazdy ? Zależy mi na dokładnym przetestowaniu wpływu mapy na moc oddawaną .. dynamikę - i łatwość rozruchu - zrób jeszcze fotki .. ogląda nas trochę obcojęzycznych a obrazki przemawiają do wyobraźni przy okazji można pokazać nasze konstrukcje zrób pomiar obudowy i mocowania starego CDI znajdę najbardziej zbliżoną obudowę |
Autor: | bajbek420 [ sobota, 14 lip 2012, 17:04 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
wymiary modułu Husqvarna te Lt Sm 610 2001r GRUBOŚĆ PUSZKI MODUŁU 2cm 1. CZARNY- CEWKA ZASILAJĄCA CDI 2. CZERWONY- CEWKA ZASILAJĄCA CDI 3. CZARNY/ŻÓŁTY- KILL/SWITCH 4. CZARNY/BIAŁY- MASA 5. BIAŁY/NIEBIESKI- CEWKA WN 6. BIAŁY - IMPULSATOR 7. ZIELONY - IMPULSATOR 8. NIEBIESKI - OBROTOMIERZ a co do modułu mam pytanie czy można zrobić moduł z przełącznikiem map zapłonowych tak jak jest w ktm, Husaberg mapa Lo-Hi, jesli nie to wolałbym mapę sportową, najwyżej wał trzaśne |
Autor: | krokodyl [ sobota, 14 lip 2012, 19:38 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
... zrobię normalną mapę bo jak zwykle jak jest możliwość wyboru zaczynają się komplikacje z wyborem -- jeszcze wysokość puszki ? |
Autor: | bajbek420 [ niedziela, 15 lip 2012, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
gdybyś robił moduł to z niego wychodzi jeden kabel do obrotomierza a grubość puszki dopisze do poprzedniego postu ok pozdro 3maj się |
Autor: | krokodyl [ niedziela, 15 lip 2012, 18:12 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
jaki to jest obrotomierz ? - nie wiem jaki poziom napięcia impulsu .. zrób foto przewodów wtyczek całości związanej z zapłonem ....-- i posty .. starych nie moderuj pisz zawsze nowy |
Autor: | bajbek420 [ poniedziałek, 16 lip 2012, 08:20 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
foty obrotomierza husqvarna niestety nie wiem jak pomierzyć , do obrotomierza dochodzą 3 kabelki plus minus i sygnałowy z modułu https://picasaweb.google.com/114414865595703898334/14Lipca201202 |
Autor: | krokodyl [ poniedziałek, 16 lip 2012, 20:52 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
Bardzo dobry licznik ! zrobię wyjście impulsów plus 5 V i z wyjścia CDI - Fajne fotki robisz zrób więcej ... idzie o to , aby cały temat był poglądowy jak można zastąpić oryginalny CDI będzie nam łatwiej z następnymi forumowiczami z podobnym problemem ..... Qadów motocykli jest wiele z uszkodzonym CDI .. akurat teraz mam wolny czas i mamy na czym i z kim testować ... |
Autor: | bajbek420 [ poniedziałek, 16 lip 2012, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Brak iskry Husqvarna TE LT 610 2001R |
Cieszę się bardzo że ktoś mnie pochwalił , ale tylko jestem zły że dawałem cewkę zasilania cdi do przezwojenia i zpartolili robotę bo oporność nie jest taka jaka powinna być jak znajdę chwilkę to zrobię jakoś fotogalerie naprawy huski bo dziś polatałem w terenie i jestem tak wykończony , ledwo żyję i na dodatek pare defektów było ale to nie to forum do opisywania przygód Pozdrawiam Artur |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |