Moto CDI Elektronika https://www.motocdi.com/ |
|
KTM LC4 Problem z zapłonem https://www.motocdi.com/ktm-lc4-problem-z-zaplonem-t708.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | krokodyl [ sobota, 17 lut 2024, 23:32 ] |
Tytuł: | Re: KTM LC4 Problem z zapłonem |
Witam ... sprawdzam ofertę firmy i okazuje się nie ma w niej zapłonu do motocykla KTM lc4 ---co to może być wstawione ? do zapłonów DC powinien zostać użyty akumulator ,,,coś co stabilizuje napięcie nawet przy bardzo niskich obrotach |
Autor: | Artur [ niedziela, 18 lut 2024, 08:15 ] |
Tytuł: | Re: KTM LC4 Problem z zapłonem |
Witam właśnie jak Pan pisze tu coś jest pozmieniane przerobione ale to wszystko działało tak w tym ktmie jest akumulator napięcie do modułu cdi idzie po przekręceniu stacyjki przez przekaźnik do przewodów czerwony + zielony - z akumulatora. Ładowanie regulator napięcia zasilany z statora 2 żółte spięte przewody i niebieski . Z statora do CDI podpięte 2 przewody czarny i zielony impulsator, czerwony nie podpięty do niczego. --Dodano niedziela, 18 lut 2024, 08:52 -- Mam pytanie oryginalnie w tym Moto był cewko- moduł ac zasilany z statora ,padło uzwojenie zasilania cewko- modułu i poprzedni właściciel zmienił zamontował CDI DC i cewkę wysokiego napięcia |
Autor: | krokodyl [ niedziela, 18 lut 2024, 11:18 ] |
Tytuł: | Re: KTM LC4 Problem z zapłonem |
Oryginalnie był tam CDI TM 14-05 zasilany AC z czerwonego przewodu ... niestety zasilanie ze statora zostało źle zrealizowane jest najczęstszą przyczyną uszkodzenia statora stąd wstawiony CDI zasilany DC czyli napięciem stałym z akumulatora |
Autor: | Artur [ niedziela, 18 lut 2024, 14:09 ] |
Tytuł: | Re: KTM LC4 Problem z zapłonem |
Czyli chcąc zrobić tak jak było oryginalnie cewko-modul CDI TM 14-05 muszę wymienić także stator na sprawny żeby to zasilił i hulało, bo mój pewnie ma niesprawne to zasilanie z czerwonego dlatego mam zastosowany ten zapłon ignitech DC. Teraz mam pytanie co robić, mam niesprawne CDI DC wymiana na inne sprawne pomoże czy wymiana wszystkiego na tym 14-05 i statora ? |
Autor: | krokodyl [ niedziela, 18 lut 2024, 18:16 ] |
Tytuł: | Re: KTM LC4 Problem z zapłonem |
rozbija się wszystko o koszty ... stator jest najbardziej poszukiwanym elementem tego motocykla na drugim miejscu jest magneto ... następna sprawa awaryjność tego motocykla to właśnie uzwojenie statora zasilające CDI ... czyli inwestycja niepewna nie ma gwarancji jak długo zakupiony używany stator popracuje do tego potrzebny CDI TM 14-05 to następny koszt mogę wysłać do przetestowania generator wraz z wbudowanym CDI ... działa trochę inaczej jak obecny mianowicie zasilany jest napięciem zmiennym z przewodów idących do regulatora napięcia czyli dwa żółte i niebieski po za tym czarny masa i zielony przewód do czujnika podłączenie jest prostsze |
Autor: | Artur [ niedziela, 18 lut 2024, 21:01 ] |
Tytuł: | Re: KTM LC4 Problem z zapłonem |
Czyli rozwiązanie najprostsze oraz najsensowniejsze będzie takie jak Pan pisze,jeśli zagra byłoby super, coś tak poszukałem po necie ten zapłon w moim to chyba Ignitech FE 01-03 z husaberga podobne wyprowadzenia nawet kolory kabli i ilość i jak u mnie niebieski i pomarańczowy do cewki ale to tylko przypuszczenia. Mam pytanie ten generator wraz z wbudowanym CDI od Pana mogę kupić czy wypożyczyć do testów? i jeszcze zapytam przy okazji CDI TM 14-05 ma 2 mapy jedna na wolne obroty i po przekroczeniu ustalonych obrotów przechodzi w drugą mapę? Ten od Pana generator wraz z wbudowanym CDI też tak działa ma zmianę wyprzedzenia zapłonu? i Dziękuje za zainteresowanie moim problemem |
Autor: | krokodyl [ niedziela, 18 lut 2024, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: KTM LC4 Problem z zapłonem |
ktm lc4 600 i 620 ma ten sam układ zapłonowy tak jak pisałem jest to przyspieszacz dwu stopniowy jutro odpalę na motocyklu zapłon bo leży od jesieni |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |