Moto CDI Elektronika
https://www.motocdi.com/

Zapłon CDI w silnikach 2T i 4T oraz długi pasek na magnecie
https://www.motocdi.com/zaplon-cdi-w-silnikach-2t-i-4t-oraz-dlugi-pasek-na-magnecie-t666.html
Strona 1 z 1

Autor:  milenium5 [ piątek, 6 lip 2018, 21:48 ]
Tytuł:  Zapłon CDI w silnikach 2T i 4T oraz długi pasek na magnecie

Witam wszystkich.
Odnośnie zasadniczych różnic magnet w silnikach 2t i 4t nic nie znalazłem w internecie, a chodzi o długi i krótki pasek wyzwalający impuls.
Ktoś gdzieś kiedyś wspomniał że to od zmiany kąta wyprzedzenia bo silnik 4t z waskim paskiem musi precyzyjnie określić położenie aby móc przestawiać kąt. Trochę głupota bo po co w takim razie robić inne magneta ekstra do 2t które mają zapłon na sztywno.
Zakupiłem zapłon zestaw z allegro od silnika 2t kpl z jednej aukcji- pasek na magnecie długi, włożylem to do mz i tak;
Na jednym ustawieniu przebajecznie pyrka na wolnych odpala bez problemu, przy 3000obr nastepuje jakby odcięcie i jakby spalanie stukowe takie aż metaliczne turkonienie w silniku, przy przestawieniu kata w inna pozycje na wolnych gaśnie do 3 tyś nie ma mocy nic a jak się przytrzyma max to po chwili dławienia wkeci się na te 3500obr i dalej wścieka się na obroty jak piła.
Ewidentnie zmienia się kąt a to jest najtańszy zapłon z modułem za 9 zł...
Po założeniu magneta z wąskim paskiem te objawy ustawają.
Skoro jest to zapłon od sqtera 2t dlaczego nie chce działać prawidłowo w mz lub z góry zakładam innych motocyklach.
Dlaczego kity zapłonów cdi jakie można kupić są na bazie magnet od 4t z waskim paskiem (w sumie oczywiste ale...)1591

Autor:  Sebek [ sobota, 7 lip 2018, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Zapłon CDI w silnikach 2T i 4T oraz długi pasek na magne

Weź porównaj magneto z mz i to ze skutera , ustaw równo na klin , zrób zdjęcie i wklej tutaj na forum

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/