Zapraszamy na nową odsłonę forum

Prosimy nie zakładać nowych wątków ani nie odpowiadać na istniejące
gdyż dotychczasowa wersja zostanie zlikwidowana.

Wejdź na nowe forum

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 16:35 
elektroużytkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2014, 09:38
Punkty: 95.00

Posty: 4
Online: 2h 49m 1s
Pojazd: Jawa 250
witam
Próbuję zamontować CDI do jawy 250,
Mam już wykonaną podstawę która mieści pod pokrywą, oraz zakupiłem elementy od chińskiego skutera
tak oto wygląda zamontowany iskrownik w miejscu prądnicy
Obrazek
przewody na pierwszym planie to przewody od oryginalnej instalacji.
Poniżej końcówki przewodów od iskrownika
Obrazek

Poniżej elementy

moduł zapłonowy
Obrazek
cewka zapłonowa
Obrazek

regulator napięcia
Obrazek

Proszę o pomoc jak to wszystko połaczyć w calość aby była iskra, następnym krokiem będzie podłączenie układu do istniejącej instalacji.
Dziękuję za pomoc.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 17 maja 2015, 19:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 19 lut 2012, 23:06
Punkty: 4,928.00

Posty: 821
Lokalizacja: Radziechowy okolice Żywca
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 131d 9h 8m 38s
Pojazd: *
Moduł
Biało niebieski impulsator
Czarno czerwony cewka CDI
Biały Masa
kostka to gaszenie i cewka WN. Tego nie podpinaj kopnij kilka razy (bez podpiętego impulsatora) i na jednym z przewodów będzie napięcie się utrzymywać , ten podepnij pod cewkę WN, a drugi po zwarciu do masy będzie gasił. (tu jak podepniesz na odwrót to nic się nie zepsuje.)
Stator
Czerwono czarny cewka cdi do modułu
Biało czerwony impulsator
czarny pewnie masa
a te 2 to musisz wybadać ten podłączony do większej ilości cewek to światło a 2 to ładowanie.

zaplon-bezstykowy-cdi-do-wsk-125-i-w2a-shl-m11w-pytania-t305.html#p2033 tutaj opcja podłaczenia regulatora


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 29 cze 2015, 08:59 
elektroużytkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2014, 09:38
Punkty: 95.00

Posty: 4
Online: 2h 49m 1s
Pojazd: Jawa 250
witam po dłuższej przerwie :)
Podczas prób uszkodziłem moduł zapłonowy po wymianie na nowy, iskrę mam i jawa odpaliła.

Aby teraz ustawić wyprzedzenie zapłonu muszę wiedzieć kiedy następuje przeskok impulsu wiec mam takie pytanie, impuls przechodzi na początku znacznika czy na końcu znacznika??


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
UNITI | Fixed by
.