Moto CDI Elektronika https://www.motocdi.com/ |
|
SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 https://www.motocdi.com/sem-amal-14-05-przetwornica-i-cdi-9v1-t332-15.html |
Strona 2 z 3 |
Autor: | warzywo20 [ niedziela, 23 lis 2014, 16:31 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Witam wszystkich posiadam aprilie Tuareg 125 na zapłonie sem amal, niestety układ odmówił posłuszeństwa. Gdzie mogę dostać(kupić) przetwornicę która zastąpi ten układ |
Autor: | krokodyl [ piątek, 30 sty 2015, 00:22 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Temat reanimujemy czyli temat 9v3 nadal otwarty można pisać ... |
Autor: | krokodyl [ piątek, 6 mar 2015, 16:59 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
licząc od LED Dla Wersji 9v5 -- (posiada dodatkowe zabezpieczenia ) 1-- synchro minusem-- gaszenie przez podanie masy 2--wejście na CDI (razem z wejściem na synchro....) 3--Wyjście z modułu + 5V 4-- zasilanie +12 V 5--masa 6--cewka WN 7--300 V przewód pomarańczowy zwarcie do masy powoduje zmianę mapy pętla żółta zasilanie 300v na Triaka pętla zielona podaje impulsy na wejście CDI w wersji do KTM LC4 1987-1997 pętle nas nie interesują podłączamy 2 na zielony przewód 4 na czerwony do akumulatora 5 masa 6 cewka wysokiego napięcia pozostałe złącza nie podłączamy -- jeśli chcemy 2 mapy zapłonowe to pomarańczowy podłączamy do przełącznika na kierownicy |
Autor: | krisss [ piątek, 6 mar 2015, 18:36 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v3 |
zagłebie sie w tym temacie i chce jechac na hamownie zrobic mały test jakie beda osigi |
Autor: | radi-31 [ poniedziałek, 9 mar 2015, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Witam. A ile kosztuje taka przetwornica? |
Autor: | krisss [ środa, 11 mar 2015, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Witam, wszystko założone wkrótce fotki film z nowa dedykowana przetwornica z forum jestem zadowolony siedzac rano pali z lewej nogi nigdy tego nie zrobiłem a teraz bez problemowo moge wam opisac wiecej co i jak naprawiam testuje pomagam pisac wynik hamowni na 2 mapie silnik 53KM przy 6,300obr 61NM 4,800 --Dodano piątek, 13 mar 2015, 06:48 -- U mnie założone cdi z forum jest znakomita poprawa cieszy mnie ze siedzac na motorze pali z lewej nogi cdi jest zrobione tak samo kolorami jak "stare" Ktm chodzi b.dobrze dodam tez film jak zamontowane i jak maszyna zapala.pozdrawiam |
Autor: | patrykr1 [ piątek, 17 kwi 2015, 09:04 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
witam. kupilem KTM juz z zlozona wersja CDI 9v3. moje pytanie gdzie mozna znalesc opis tej wersji, podobno sa trzy mapy, ale jakie mapy gdzie jest ich opis. na ktorej mapie np lepiej odpala, na ktorej ma lepsza gore itp. po zmianie mapy slychac lekko inna prace silnika ale nie widze roznicy w jezdzie. Przypadkiem odkryłem ze KTM pali/jezdzi bez baterii. Czy tak mozna czy jednak musi byc jakis odbiornik w postaci baterii? |
Autor: | Dawid [ piątek, 17 kwi 2015, 15:42 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Musi być akumulator żeby regulator działał poprawnie. Odpalanie jest takie same w każdej , góra jest w każdej taka sama różni się tylko środek, trudno go pewnie wyczuć bo silnik idzie od razu pełną mocą. |
Autor: | wscad@poczta.fm [ piątek, 7 sie 2015, 08:19 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Witajcie, jak mogę kupić tą przetwornice? Pozdrawiam |
Autor: | seba1401 [ poniedziałek, 12 paź 2015, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
czy ktoś może zbudować taką wytwornice wysokiego napięcia lub podesłać projekt do samodzielnej budowy |
Autor: | bobo [ sobota, 27 lut 2016, 13:31 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
witam jestem posiadaczem ktm 250gs z 1994 roku moto ma bardzo slaba iskre pali tylko na zaciag mysle ze jest to problem ze statorem prosze o jakis kontakt zeby przerobic zaplon,moj tel 600118896 dziekuje i pozdrawiam |
Autor: | krokodyl [ sobota, 27 lut 2016, 14:27 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Witam ... nie ma pewności co jest przyczyną może być też uszkodzony CDI .. najlepsza metoda to podmiana najpierw CDI bo najprościej -- będziesz miał tam TM 14-07 albo TM 14-02 |
Autor: | patrykr1 [ niedziela, 13 mar 2016, 17:10 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Witam, które wyjścia modułu 9v3 trzeba zewrzeć żeby włączyć 'test iskry' |
Autor: | matyz20 [ wtorek, 26 kwi 2016, 21:05 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Witam forumowiczów. Był bym zainteresowany kupnem takiej prądnicy. Do kogo należy się zgłosić ? |
Autor: | ppro23 [ wtorek, 2 sie 2016, 12:41 ] |
Tytuł: | Re: SEM AMAL 14-05 Przetwornica i CDI 9v1 |
Elo jestem tu nowy ale podepnę się pod temat, pisałem już e-maila do krokodyla tylko z innej stronki zapłon.pl.tl i czekam na odp. KTM sxc 540 99r ma stojan przewijany ale opory i napięcie ma: czer-czar 34-35v, czerw-ziel: 1535ohm czerw-czar: 1505 czarn-ziel: 30.5ohm żółty-nieb: 1.2 ohm ale lipa z cewko modułem opór jest tylko miedzy czarnym a słupkiem na świece: 2.17k ohm, reszta brak przejścia. Iskry prawie nie ma a bydle pali, gaśnie jak się nagrzeje czyli tak po 10-15 min jazdy. 20 min przerwy z pierwszego kopa i dalej ogień tylko już troche krócej . Co z tym waszym ustrojstwem uratuje mi sezon. Dzieki |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |