Moto CDI Elektronika
https://www.motocdi.com/

Rs 125 przeszczep zapłonu
https://www.motocdi.com/rs-125-przeszczep-zaplonu-t173-15.html
Strona 2 z 4

Autor:  Sebek [ niedziela, 29 lip 2012, 18:55 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Siema. Z tego co pamiętam to albo sr (di-tech , na wtrysku) albo jet force tez na wtrysku , miało zastosowane takie cewki

Autor:  krokodyl [ poniedziałek, 30 lip 2012, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Witam CDI skończone mam 4 sztuki zrobione działa czyli reaguje wgrywa program teraz praktycznie przetestować . Dawid wybierze mapę - .. dla tego motocykla - będzie potrzebny pomiar kąta czyli wydruk kątomierza i pomiar wyprzedzenia znacznika względem GMP . Na CDI czeka jeszcze kilku użytkowników forum jeśli nie będzie problemów większych to temat CDI programowanego mamy rozwiązany -co ważne to przetwornica jest też gotowa czyli statory bez cewki ładującej CDI tak jak u Ciebie będą możliwe do użycia

Autor:  Sigismund [ poniedziałek, 30 lip 2012, 20:13 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Na starym forum wrzucałem obrazek z tabelą kątów wyprzedzeń zapłonów dla niektórych modeli Aprilii, niebardzo mogłem się w nim połapać, jednak ktos odczytał, że iskra powinna się pojawiać na 1,81mm przed GMP przy 3000rpm. Rozumiem, że mam czujnikiem ustawić tłok w takim położeniu i kątomierzem zmierzyć jaki wyjdzie kąt?
Edit:
Poszperałem na starym forum, to właśnie Dawid wspomniał o tym punkcie wyprzedzenia, i nie 1,81mm przed GMP a 1,84 dokładnie. To jak, mierzyć ten kąt po ustawieniu tłoka na 1,84mm przed GMP?

Autor:  Dawid [ środa, 1 sie 2012, 08:43 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Najlepiej było by sprawdzić ile maksymalnie stopni przed GMP da się ustawić zapłon. Narysować na magnecie znak GMP zakręcić silnikiem i stroboskopem sprawdzić z zamontowanym kątomierzem na kole magnesowym.

Autor:  krokodyl [ środa, 1 sie 2012, 10:21 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Wydrukować kątomierz
--- nakleić na magneto
ustawić tłok w najwyższej pozycji i odczytać przy ilu stopniach czujnik (środek czujnika) wchodzi na znacznik (metalowy pasek na magnecie)
to samo przy ilu stopniach schodzi z czujnika i mamy cały pomiar

Autor:  Sigismund [ środa, 1 sie 2012, 20:34 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Problem w tym, że miałem zamontowany zapłon sem amal z czujnikiem wewnątrz magneta, o ile stator jeszcze mam to magneto sprzedałem... Damy radę jakoś z tego wybrnąć?

Autor:  krokodyl [ środa, 1 sie 2012, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

wybrniemy :) zrób pomiar jakiej średnicy magneto wejdzie ..... Peugeot SV stary skuter ma małe magneto MITSUMA ono wejdzie (większość Peugeotów ma to magneto i staraor na allegro tanio kupisz)

Autor:  Sigismund [ środa, 1 sie 2012, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

A ten stator i to magneto które posiadam nie styknie? Mieści się na spokojnie, jeżeli zastosuję czujnik halla. No i napewno to oryginał a nie jakaś chińska podróbka. Co o tym sądzisz?

Autor:  Dawid [ środa, 1 sie 2012, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Zrób fotkę statora z 2giej strony jak to jest zaplatane , płytka z hallem będzie miała gdzieś 3mm.

Autor:  Sigismund [ środa, 1 sie 2012, 22:54 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Próbowałem wrzucić zdjęcia, niestety jest jakiś problem, spróbuję jeszcze jutro.
Edit:
W dalszym ciągu nie mogę wrzucić zdjęć, "bla bla bla server error" Da się coś z tym zrobić?
Edit2:
Kolega Dawid spisał sie pieknie i wrzucił zdjęcia za mnie, za co mu serdecznie dziękuję:
477476475474473472469470471468
Jak widać na załączonych obrazkach ponumerowałem styki. Na mój chłopski rozum jedno uzwojenie mamy pomiedzy punktami 1 i 2 (5 cewek), kolejne pomiędzy punktami 2 i 3(masa), [kolejne 7 cewek] zaś ostatnie to połączenie szeregowe wszystkich 12 cewek w punktach 1 i 3(masa). Tak to mniej-więcej rozumiem, po powiększeniu obrazka wszystko tam dokładnie widać.

Autor:  krokodyl [ piątek, 10 sie 2012, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Masz jedno fazowe 1 początek 2 koniec 2 odczep na światła .... solidny stator :)

Autor:  Sigismund [ piątek, 10 sie 2012, 16:47 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Czyli jak to jest, między 1 a 3 czyli masą mam ładowanie CDI a między 2 a 3 światła?

Autor:  Dawid [ piątek, 10 sie 2012, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Tam nie ma ładowania CDI. To wszystko daje niskie napięcie tzn 12V.

Autor:  Sigismund [ piątek, 10 sie 2012, 20:25 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

Czyli zaczep numer 1 dać na regulator napięcia, + z aku po stacyjce na przetwornicę i dopiero na CDI?

Autor:  krokodyl [ sobota, 11 sie 2012, 07:36 ]
Tytuł:  Re: Rs 125 przeszczep zapłonu

3 na masę
2 regulator napięcia
1 światła

Tak wygląda to z zewnątrz jednak nic nie uszkodzisz robiąc testy i z mieniając kolejności

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/