Zapraszamy na nową odsłonę forum

Prosimy nie zakładać nowych wątków ani nie odpowiadać na istniejące
gdyż dotychczasowa wersja zostanie zlikwidowana.

Wejdź na nowe forum

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2016, 17:53 
elektroużytkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 16 maja 2016, 17:27
Punkty: 93.00

Posty: 2
Online: 14h 41m 3s
Pojazd: CX500
Witam wszystkich użytkowników...

Trochę się wahałem zanim tu napisałem bo jestem laikiem, no ale.. muszę spróbować, może mi pomożecie. Jeśli nie to nic nie tracę. Z góry przepraszam też bo się zastanawiałem gdzie ten wpis umieścić, więc jeśli nabałaganiłem to proszę przenieść w odpowiednie miejsce na forum

Borykam się z problemem od dłuższego czasu w swoim motocyklu. Sprawdzone zostało prawie wszystko - w motocyklu siedziały 3 gaźniki, dwa układy wydechowe, zmieniane przewody WN, świece. Stan silnika jest dobry, głowice szczelne, kompresja jest, wałek rozrządu, dźwigienki cacuś nic tam nie jest zużyte... co jeszcze robiłem to zaraz o tym, nadmienię tylko że szukanie rozwiązania problemu trwa już praktycznie dwa sezony.

Problem jest taki że na wyższych biegach, szczególnie to czuć na 4 ce i 5 ce, motocykl nie ciągnie powyżej 5 tys obrotów. To, że ma się wkręcić wyżej jest mi wiadome bo miałem okazję jeździć motocyklem kolegi jak i wymieniać doświadczenia z użytkownikami na forach CX500 więc na piątce nawet do 9500tys powinien ten motocykl pójść. U mnie do 7 tys idzie bardzo niemrawo, po 7 tys następuje koniec z tymże... jeśli przy 5 tys obr dam gaz do oporu, to słychać tylko basowy dźwięk zasysania powietrza i silnik stoi... jedynie jak odkręcam manetkę gazu stopniowo to powoli się wkręci to to do 7tys z oporami i na tym koniec.